План роботи за проектом «Дошкільнятам освіта для сталого розвитку», групи № 4 «Пролісок» (середній вік)

План роботи
за проектом «Дошкільнятам освіта для сталого розвитку»,
групи № 4 «Пролісок» (середній вік)

№ з/п
Місяць
Вид діяльності
Тема
1.
Вересень
Екскурсія дошкільним закладом
«Наш садочок» (навчити дітей правильно звертатись до дорослих, вживати у мовленні ввічливі слова)
Заняття ознайомлення дітей з соціумом
«Лялька Катруся у нас в гостях» (вчити
дітей звертатись по імені, лагідно, дивитися у вічі)
2.
Жовтень
Сюжетна гра
«Магазин» (навчити дітей звертатись по імені та по-батькові)
Малорухлива гра
«Знайди собі пару» (закріпити у дітей вміння виконувати дії разом, запрошувати одне одного в пару або до гри)
Ігрова вправа
«Передай кубик по колу» (встановлювати контакт між дітьми; розвивати почуття згуртованості, увагу)
3.
Листопад
Робота за картиною
«Разом краще» (навчити дітей виконувати вправи разом, запрошувати однолітків до спільної діяльності, називати лагідним ім`ям і звертаючись дивитись у вічі)
Заняття аплікація
«Дівчина і кольорові кульки» (навчити дітей складати композицію з деталей різного кольору і форми; закріпити знання про назву кольору; виховувати акуратність, правильно використовуючи наданий матеріал; викликати у дітей позитивні емоції від зробленої ними роботи)
Дидактична гра
«Де живе?» (закріпити вміння дітей називати диких та свійських тварин, співвідносити їх з їхнім середовищем існування)
4.
Грудень
Заняття ліплення
«Крихти для пташок» (розвивати у дітей естетичне сприйняття природи; вчити бачити красоту форми птахів, плавність та ритмічність їхніх рухів, які діти можуть передати своїми рухами, що сприятиме розвитку їхньої рухової пам’яті; формувати вміння робити дрібні крихти з хліба, розкочуючи їх у пальчиках; розвивати дрібну мускулатуру пальців рук та мовлення шляхом поєднання процес ліплення із промовлянням вірша; пояснити, чому пташки потребують узимку допомоги)
Робота за картиною
«Граємось разом» (навчити дітей гратися разом, зокрема обмінюючись іграшками; виконувати різна вправи разом з однолітками; використовувати при зверненні до однолітків лагідні слова)
Дидактична гра
«Пір`ячко» (виховати дружні відносини, терпляче ставитись одне до одного)

5.
Січень
Сюжетно-рольова  гра
«Сім`я» (учити дітей відтворювати в іграх побут сім`ї; формувати етичні відчуття (гуманності, любові, співчуття тощо)
Робота за картиною
«Теплий дім» (навчити дітей щільно зачиняти двері на вулицю; пояснити чому житло має бути теплим; розповісти, як берегти тепло в оселі)
Трудове доручення
Залучити дітей до прибирання майданчика: зібрати листя, гілочки, підмітати доріжку або очищувати лави від снігу, посипати піском снігову доріжку, щоб не було слизько біля групового майданчика.
6.


Лютий
Робота за картиною
«Ми-друзі» (навчити дітей запрошувати однолітків до гри, виявляючи дружелюбність, та відповідати на запрошення; дружно гратися і виконувати різні вправи разом з однолітками)
Музична вправа
«Найгарніший рух» (вчити дітей передавати рухами характер музики та свої почуття)
Настільна гра
«Пазли» (вчити дітей змагатися, хто найшвидше збере пазли)
7.
Березень
Заняття ліплення
«Фрукти та овочі» (закріпити вміння розрізняти овочі і фрукти; виховувати дбайливе ставлення до природи; дати дітям поняття, що у фруктах та овочах є багато вітамінів, які корисні для здоров`я)
Рухлива гра
«У моєму садку» (розвивати в дітей окомір, упевненість, спритність; вправляти у підстрибуванні; виховувати почуття взаємодопомоги)
Спостереження
«За водою» (залучити дітей до спостереження за водою, порівняти воду з калюжі (брудна) і яка витікає з крану( чиста прозора) наголосивши, що вода яка потрапила в кран, очищувалась, над цим працювало багато людей, треба берегти воду.
8.
Квітень
Заняття аплікація
«Овочі» (вчити створювати колективну композицію в аплікації, розташовувати предмети на загальній композиції; розвивати увагу, витримку; виховувати інтерес до заняття, прагнення надавати допомогу іншим, які опинилися у важкій ситуації.)
Ігрова вправа
«Історія про ведмедика нечепуру» (закріпити знання дітей про те, що треба мити руки перед їжею, після вулиці, після відвідування туалетної кімнати, не брати в рот іграшки та інші предмети, не призначені для вживання)
Спостереження
«За квітами та деревами» (демонструвати дбайливе ставлення до дарів природи; пояснювати, чому сонце, чисте повітря, вода, рослини є дарами природи)
9.
Травень
Робота за картиною
«У магазині іграшок» (навчити дітей виявляти бажання робити і дарувати саморобні подарунки)
Дидактична гра
«Що із чого зроблено» (активізація слів, що позначають ознаки предмета по матеріалу, вчити ставити до них запитання)
Розглядання саморобних іграшок
«Виготовлено своїми руками» (наголосити, що в кожній такій іграшці-тепло серця людини, тому подарунок, виготовлений власноруч, одержувати приємніше, ніж куплений)




Немає коментарів:

Дописати коментар

Земля моя, земля найкраща в світі! Я твій маленький, тонкий пагінець. Без тебе я ніде не зможу жити, Для мене ти і ненька, і м...