План роботи
за проектом «Дошкільнятам освіта для сталого розвитку»,
групи № 4 «Пролісок» (середній вік)
№ з/п
|
Місяць
|
Вид діяльності
|
Тема
|
1.
|
Вересень
|
Екскурсія дошкільним закладом
|
«Наш садочок» (навчити дітей правильно звертатись до
дорослих, вживати у мовленні ввічливі слова)
|
Заняття ознайомлення дітей з соціумом
|
«Лялька Катруся у нас в гостях» (вчити
дітей звертатись по імені, лагідно, дивитися у вічі)
|
||
2.
|
Жовтень
|
Сюжетна гра
|
«Магазин» (навчити дітей звертатись по імені та
по-батькові)
|
Малорухлива гра
|
«Знайди собі пару» (закріпити у дітей вміння виконувати
дії разом, запрошувати одне одного в пару або до гри)
|
||
Ігрова вправа
|
«Передай кубик по колу» (встановлювати контакт між
дітьми; розвивати почуття згуртованості, увагу)
|
||
3.
|
Листопад
|
Робота за картиною
|
«Разом краще» (навчити дітей виконувати вправи разом,
запрошувати однолітків до спільної діяльності, називати лагідним ім`ям і звертаючись дивитись у вічі)
|
Заняття аплікація
|
«Дівчина і кольорові кульки» (навчити дітей складати
композицію з деталей різного кольору і форми; закріпити знання про назву
кольору; виховувати акуратність, правильно використовуючи наданий матеріал;
викликати у дітей позитивні емоції від зробленої ними роботи)
|
||
Дидактична гра
|
«Де живе?» (закріпити вміння дітей називати диких та
свійських тварин, співвідносити їх з їхнім середовищем існування)
|
||
4.
|
Грудень
|
Заняття ліплення
|
«Крихти для пташок» (розвивати
у дітей естетичне сприйняття природи; вчити бачити красоту форми птахів,
плавність та ритмічність їхніх рухів, які діти можуть передати своїми рухами,
що сприятиме розвитку їхньої рухової пам’яті; формувати вміння робити дрібні
крихти з хліба, розкочуючи їх у пальчиках; розвивати дрібну мускулатуру
пальців рук та мовлення шляхом поєднання процес ліплення із промовлянням
вірша; пояснити, чому пташки потребують узимку допомоги)
|
Робота за картиною
|
«Граємось разом» (навчити дітей гратися разом, зокрема
обмінюючись іграшками; виконувати різна вправи разом з однолітками;
використовувати при зверненні до однолітків лагідні слова)
|
||
Дидактична гра
|
«Пір`ячко» (виховати
дружні відносини, терпляче ставитись одне до одного)
|
||
5.
|
Січень
|
Сюжетно-рольова
гра
|
«Сім`я» (учити дітей відтворювати в іграх побут сім`ї;
формувати етичні відчуття (гуманності, любові, співчуття тощо)
|
Робота за картиною
|
«Теплий дім» (навчити дітей щільно зачиняти двері на
вулицю; пояснити чому житло має бути теплим; розповісти, як берегти тепло в
оселі)
|
||
Трудове доручення
|
Залучити дітей до прибирання майданчика: зібрати листя,
гілочки, підмітати доріжку або очищувати лави від снігу, посипати піском
снігову доріжку, щоб не було слизько біля групового майданчика.
|
||
6.
|
Лютий
|
Робота за картиною
|
«Ми-друзі» (навчити дітей запрошувати однолітків до
гри, виявляючи дружелюбність, та відповідати на запрошення; дружно гратися і
виконувати різні вправи разом з однолітками)
|
Музична вправа
|
«Найгарніший рух» (вчити дітей передавати рухами
характер музики та свої почуття)
|
||
Настільна гра
|
«Пазли» (вчити дітей змагатися, хто найшвидше збере
пазли)
|
||
7.
|
Березень
|
Заняття ліплення
|
«Фрукти та овочі» (закріпити вміння розрізняти овочі і
фрукти; виховувати дбайливе ставлення до природи; дати дітям поняття, що у
фруктах та овочах є багато вітамінів, які корисні для здоров`я)
|
Рухлива гра
|
«У моєму садку» (розвивати в дітей окомір, упевненість,
спритність; вправляти у підстрибуванні; виховувати почуття взаємодопомоги)
|
||
Спостереження
|
«За водою» (залучити дітей до спостереження за водою,
порівняти воду з калюжі (брудна) і яка витікає з крану( чиста прозора)
наголосивши, що вода яка потрапила в кран, очищувалась, над цим працювало
багато людей, треба берегти воду.
|
||
8.
|
Квітень
|
Заняття аплікація
|
«Овочі» (вчити створювати колективну композицію в
аплікації, розташовувати предмети на загальній композиції; розвивати увагу,
витримку; виховувати інтерес до заняття, прагнення надавати допомогу іншим,
які опинилися у важкій ситуації.)
|
Ігрова вправа
|
«Історія про ведмедика нечепуру» (закріпити знання
дітей про те, що треба мити руки перед їжею, після вулиці, після відвідування
туалетної кімнати, не брати в рот іграшки та інші предмети, не призначені для
вживання)
|
||
Спостереження
|
«За квітами та деревами» (демонструвати дбайливе
ставлення до дарів природи; пояснювати, чому сонце, чисте повітря, вода,
рослини є дарами природи)
|
||
9.
|
Травень
|
Робота за картиною
|
«У магазині іграшок» (навчити дітей виявляти бажання
робити і дарувати саморобні подарунки)
|
Дидактична гра
|
«Що із чого зроблено» (активізація слів, що позначають
ознаки предмета по матеріалу, вчити ставити до них запитання)
|
||
Розглядання саморобних іграшок
|
«Виготовлено своїми руками» (наголосити, що в кожній
такій іграшці-тепло серця людини, тому подарунок, виготовлений власноруч,
одержувати приємніше, ніж куплений)
|
Немає коментарів:
Дописати коментар